zaglebie-lubin.net


Internetowe Forum Kibiców Zagłębia Lubin - to już 10 lat z Wami!
Teraz jest 2017 wrz Pt 22, 03:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [OLD] NAGRODY BETANDWIN LIGITYPERA !
PostNapisane: 2006 lip Wt 04, 15:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4800
Lokalizacja: Lubin
Organizatorzy Betandwin LigiTypera
Obrazek
mają zaszczyt przedstawić Państwu listę nagród obowiązującą w kończącym się sezonie.
Przypominamy, że dzięki uprzejmości Władz Naszego Klubu, dostaliśmy pozwolenie na pozyskanie sponsora dla Naszego konkursu, w zamian za umieszczenie jego reklamy na głównej stronie Zagłębia Lubin, za co serdecznie dziękujemy. Współpraca ta zaowocowała kilkukrotnym powiększeniem puli nagród względem poprzednich sezonów:!:
Po naradzie wyraziliśmy chęć uszczęśliwienia jak największej ilości osób, stąd pojawiło się dość istotne ograniczenie:

Osobie, która zdobędzie dwie lub więcej nagród, przysługuje tylko jedna z nich (do wyboru).

Dzięki takiemu podejściu, mamy pewność, że ze 144 uczestników Naszego konkursu zostanie uhonorowanych atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi az 22 :!:
Odejmując te osoby, które podczas sezonu zrezygnowały z uczestnictwa w nim, wychodzi na to, że niemal 20% uczestników będzie cieszyć się odbierając nagrodę w Naszym konkursie.

A oto wyczekiwana lista nagród:[table]
[mrow color=#FFFFFF]Zwycięzca[col]Nagroda[col]Zdjęcie
[row color=#99CC66]Pierwsze miejsce w Betandwin Ekstraklasie [col]Koszulka Zagłębia Lubin[col]Obrazek[col]Kubek
[row color=#FFFFFF]Drugie miejsce w Betandwin Ekstraklasie [col]Pen drive
Kingston DataTraveler 128MB
[col]Obrazek[col]Miły_ag
[row color=#FF9933]Trzecie miejsce w Betandwin Ekstraklasie[col]Szal Zagłębia Lubin![col]Zdjęcie niedostępne[col]Micros
[row color=#99CC66]Czwarte miejsce w Betandwin Ekstraklasie[col]Smycz Zagłębia Lubin![col]Obrazek
[col]Piastdp
[row color=#FFFFFF]Zwycięzcy drugich lig [col]Adidas Piłka Polska Lus.mini
+ smycz Zagłębia Lubin
--------------------------
Puma Rękawice Bramkarskie
+ smycz Zagłębia Lubin
[col]Obrazek
Obrazek
--------------------------
Obrazek
Obrazek[col]SIMON_OCB
(Simon)
------------
Fredi

[row color=#FF9933]Drugie osoby z drugich lig [col] Gra komputerowa CM05
------------------------
Gra komputerowa CM05
[col]Obrazek
------------------------
Obrazek[col]Sieben AG
--------
Pejcu
[row color=#99CC66]Zwycięzcy trzecich lig [col]Czapka baseball POLSKA
-------------------------
Szalik - Polska Zawsze Wierni
[col]Obrazek
------------------------
Obrazek[col]markis
------------
Fisiu

[row color=#FFFFFF]Drugie osoby z trzecich lig [col]Płyty DVD+R XDisc Football Cake 10
-------------------------
Płyty DVD+R XDisc Football Cake 10
[col]Obrazek
-------------------------
Obrazek[col]Guga
------------
Waski

[row color=#FF9933]Zwycięzca czwartej ligi [col]Rękawiczki sportowe z siatką[col]Obrazek[col]ŁuKasZ
[row color=#99CC66]Druga osoba z czwartej lig [col] Gra komputerowa CM05[col]Obrazek[col]O.s.a
[row color=#FFFFFF]Najlepszy strzelec [col]Nike Piłka T90 Skills[col]Obrazek[col]Sojer
[row color=#FF9933]Drugi strzelec[col]Plecak Reebok[col]Obrazek[col]Gutek
[row color=#99CC66]Trzeci strzelec[col] Gra komputerowa
Counter-Strike 1 Anthology
[col]Obrazek[col]KOtzU!
[row color=#FFFFFF]Czwarty strzelec[col]Szal i smycz Zagłębia Lubin![col]Obrazek
Zdjęcie niedostępne[col]nalewator
[row color=#FF9933]Piąty strzelec[col]Szal Zagłębia Lubin![col]Zdjęcie niedostępne[col]mac3000
[row color=#99CC66]Najlepszy strzelec ekstraklasy[col] Gra komputerowa
Football Manager 2005
[col]Obrazek[col]bolo69
[row color=#FFFFFF]Najlepszy strzelec z 2lig[col]Szal i smycz Zagłębia Lubin![col]Obrazek
Zdjęcie niedostępne[col]BOSMAN
[row color=#FF9933]Najlepszy strzelec z 3-4ligi[col]Szal Zagłębia Lubin![col]Zdjęcie niedostępne[col]kkn
[/table]
Większa część nagród będzie zamawiana w sklepach internetowych i dostarczana pocztą do zwycięzców. Niesie to ze sobą pewną niedogodność - nie ma 100% pewności, że towar będzie w ofercie u sprzedawcy w momencie przyznawania nagród.
Organizatorzy dołożą wszelkich starań aby lista nagród nie uległa zmianie, zastrzegają sobie jednak prawo zmian, gdy pojawią się trudności w dostępności danej nagrody u sprzedawcy.
Szal i smycz Zagłębia Lubin są w trakcie składania zamówienia, stąd brak zdjęć na stronie.

Zwycięzcom juz gratulujemy! :)

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Ostatnio edytowano 2007 wrz Śr 05, 11:48 przez KOtzU!, łącznie edytowano 11 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Pn 07, 21:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4800
Lokalizacja: Lubin
Stało sie! Sezon Bwin LigiTypera Wiosna 2006 zakonczyl sie!
Sa juz gotowe koncowe tabele i klasyfikacje.

Zanim nieodwolalnie oglosiimy zwyciezcow dajemy Wam czas do konca tygodnia (11.08.2006) na zglaszanie ew. bledow i nieprawidlowosci.


Uwaga!
12.08.2006 rozpoczniemy przyznawanie nagrod.

Uczestnik ktory znajdzie sie na miejscu premiowanym nagroda - moze wybrac tylko jedna z nich! Na okreslenie KTÓRĄ z nagrod wybiera, bedzie mial 48godzin od zadania pytania w tym temacie. Po tym czasie w razie nie udzielenia odpowiedzi ORGANIZATORZY sami zadecyduja, którą z nagrod uczestnik dostanie.

Zwyciezcom juz gratulujemy :!:

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Pn 07, 22:49 
PLECAK :twisted:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 08, 06:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005 maja Pn 16, 15:26
Posty: 578
Lokalizacja: Lubin
Zwycięzcy trzecich lig :arrow: Czapka baseball POLSKA

_________________
Obrazek
Jestem sędzią uczciwym...zapłacili mi żeby było 3:0, to będzie 3:0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 08, 06:26 
Offline

Dołączył(a): 2005 kwi So 16, 09:43
Posty: 320
Lokalizacja: Lubin ;]
Druga osoba z czwartej lig : Gra komputerowa CM05

Bądź inną mozliwość ,o ktorej poinformowałem uzytkownika KOtzU! na priv !
Dane również u użytkownika KOtzU!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 08, 09:22 
Offline

Dołączył(a): 2004 kwi So 17, 08:32
Posty: 1137
Lokalizacja: Lubin
Puma Rękawice Bramkarskie
+ smycz Zagłębia Lubin

Chyba że mam jeszcze coś innego do wyboru.

_________________
kogoś trzeba stracić by wolność odzyskać

DARMOWA LIGA PIŁKI NOŻNEJ 6-CIO OSOBOWEJ W LUBINIE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 08, 11:16 
Ja to chyba nie mam wyboru i zostały mi rękawice:)

Chyba że cos innego??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 08, 11:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 maja Pt 14, 20:06
Posty: 477
Lokalizacja: Lubin
Koszulkę Zagłębia i Football Manager posiadam, w piłkę na razie nie kopię z powodów zdrowotnych . No , ale wiadomo , że wybieram główną nagrodę :).

_________________
Nie wiem co tu napisać więc nie będę pisał głupot :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 08, 11:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4800
Lokalizacja: Lubin
Spokojnie.... :) prawo pierwszenstwa wyboru nagrody jest ustalane przez organizatorow - zaczeniemy to robic dopiero na weekend. Pytania (decyzje) beda zadawane jeden po drugim.

Przyklad byl juz podawany w temacie komentarzy.

.
Cytuj:
Przyklad: gdyby dzis zakonczyla sie liga Kubek wygralby... 3klasyfikacje:
-> Pierwsze miejsce w Betandwin Ekstraklasie (Koszulka Zagłębia Lubin)
-> Najlepszy strzelec ekstraklasy (Gra komputerowa Football Manager 2005)
-> Najlepszy strzelec (Nike Piłka T90 Skills)

Zgarnal by wiec wszystkie najlepsze nagrody w sumie za grubo ponad 250zl :>
Niestety, az tyle pieniazkow nie mamy zeby sobie pozwolic na taka rozrzutnosc - chcac uszczesliwic jak najwieksza liczbe uczestnikow, Kubkowi pozostanie do wybrania jedna z tych trzech nagrod.
Gdy wybierze koszulke Zagłębia Lubin, zwolni nagrode za najlepszego strzelca ekstraklasy i ogolnej klasyfikacji. Nagrode za najlepszego strzelca ogolnej klasyfikacji zdobylby wtedy SIMON_OCB -> o ile... nie wybierze innej przyslugujacej mu (dzis) nagrody za wygranie drugiej ligi (Puma Rękawice Bramkarskie + smycz Zagłębia Lubin), lub... nagrody za Najlepszego strzeleca z 2lig (Szal i smycz Zagłębia Lubin!).



Gdy termin zglaszania bledow minie, jako pierwsze zostanie zadane pytanie Kubkowi, ktora z tych trzech nagrod wybiera.
Pozniej zostanie zadane pytanie nastepnemu graczowi. Kolejnosc zadawania pytan bedzie ustalana przez organizatorow. Prosimy o cierpliwosc.

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie N 13, 23:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4800
Lokalizacja: Lubin
ok, czas zglaszania bledow minal. nagrody beda przyznawane na podstawie pozycji/wartosci w tabelach ligowych i [url=http://www.zaglebie-lubin.pl/forum/viewtopic.php?p=49111#49111]tabeli klasyfikacji strzelcow.
[/url]

Zaczynamy oficjalna czesc przyznawania nagrod.
Kubek wygral... 3klasyfikacje:
-> Pierwsze miejsce w Betandwin Ekstraklasie (Koszulka Zagłębia Lubin)
-> Najlepszy strzelec ekstraklasy (Gra komputerowa Football Manager 2005)
-> Najlepszy strzelec (Nike Piłka T90 Skills)

Która z tych trzech nagrod wybierasz?
(czas odpowiedzi 48h po tym czasie gdy odpowiedzi nie bedzie za uczestnika zadecyduja organizatorzy)

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 15, 09:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 maja Pt 14, 20:06
Posty: 477
Lokalizacja: Lubin
Wybieram koszulke

_________________
Nie wiem co tu napisać więc nie będę pisał głupot :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 15, 13:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4800
Lokalizacja: Lubin
Zwolnily sie wiec nagrody:
-> Najlepszy strzelec ekstraklasy (Gra komputerowa Football Manager 2005) (Kubek->Gutek)
-> Najlepszy strzelec (Nike Piłka T90 Skills) (Kubek->Sojer)

-------------

Drugie miejsce w Betandwin Ekstraklasie przypada dla uczestnika Miły_ag
Pen drive Kingston DataTraveler 128MB
Tu wyboru nie ma bo Miły_ag wygral tylko tą klasyfikację.

Trzecie miejsce w Betandwin Ekstraklasie przypada dla uczestnika Micros Szal Zagłębia Lubin!
Tu wyboru nie ma bo Micros wygral tylko tą klasyfikację.

Czwarte miejsce w Betandwin Ekstraklasie przypada dla uczestnika Piastdp Smycz Zagłębia Lubin!
Tu wyboru nie ma bo Piastdp wygral tylko tą klasyfikację.

Po nagrodach z Betandwin Ekstraklasy przechodzimy do zwyciezcow ogolnej Klasyfikacji najepszego strzelca:

Pierwsze miejsce w ogolnej klasyfikacji przypada dla uczestnika Sojer.
Sojer wygral ... 3klasyfikacje:
-> Najlepszy strzelec (Nike Piłka T90 Skills)
-> Drugie osoby z trzecich lig (Płyty DVD+R XDisc Football Cake 10)
-> Najlepszy strzelec z 3-4ligi (Szal Zagłębia Lubin!)

Która z tych trzech nagrod wybierasz?
(czas odpowiedzi 48h po tym czasie gdy odpowiedzi nie bedzie za uczestnika zadecyduja organizatorzy)

p.s. zwyciezcow prosze o podanie swoich danych osobowych na PM w celu wyslania nagrody

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Wt 15, 21:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4800
Lokalizacja: Lubin
KOtzU! napisał(a):
Pierwsze miejsce w ogolnej klasyfikacji przypada dla uczestnika Sojer.
Sojer wygral ... 3klasyfikacje:
-> Najlepszy strzelec (Nike Piłka T90 Skills)
-> Drugie osoby z trzecich lig (Płyty DVD+R XDisc Football Cake 10)
-> Najlepszy strzelec z 3-4ligi (Szal Zagłębia Lubin!)

Która z tych trzech nagrod wybierasz?
(czas odpowiedzi 48h po tym czasie gdy odpowiedzi nie bedzie za uczestnika zadecyduja organizatorzy)

Tupek napisał(a):
Witam, Sojer wyjechał w góry i aktualnie nie ma dostepu do internetu. Dzwonił do mnie i prosił żebym wybrał piłke jako nagrode. (...)


Drugie miejsce w ogolnej klasyfikacji przypada dla uczestnika Gutek.
Gutek wygral ... 2klasyfikacje:
-> Drugi strzelec (Plecak Reebok) (Sojer->Gutek)
> Najlepszy strzelec ekstraklasy (Gra komputerowa Football Manager 2005) (Kubek->Gutek)

Która z tych trzech nagrod wybierasz?
(czas odpowiedzi 48h po tym czasie gdy odpowiedzi nie bedzie za uczestnika zadecyduja organizatorzy)

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Śr 16, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2005 maja Pn 16, 15:26
Posty: 578
Lokalizacja: Lubin
Przepraszam , że poza kolejnością ...
Ale zajołem 1 miejsce w 3 lidze i wygrałem czapeczke ;)
>>>
Ina nagroda mnie nie interesujuja !!!
Zwycięzcy trzecich lig Arrow Czapka baseball POLSKA
Wysyłam PM do organizatorów z adresem i proszę o przesłanie nagrody !!!!!![/url]

edited by KOtzU!
jak juz czesc zdazyla zauwazyc a reszta zrozumiec - to, kto co wygral zalezy od tego, jakie nagrody zostana dla innych po najlepszych :> i tak... Sojer wczesniej sadzil ze wygra plecak, a przypadla jemu bardziej wartosciowa nagroda jaka jest pilka nike T90; prosze wiec cierpliwie poczekac na decyzje najepszych.

_________________
Obrazek
Jestem sędzią uczciwym...zapłacili mi żeby było 3:0, to będzie 3:0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006 sie Pt 18, 07:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2004 kwi Wt 13, 20:16
Posty: 4800
Lokalizacja: Lubin
KOtzU! napisał(a):
Drugie miejsce w ogolnej klasyfikacji przypada dla uczestnika Gutek.
Gutek wygral ... 2klasyfikacje:
-> Drugi strzelec (Plecak Reebok) (Sojer->Gutek)
> Najlepszy strzelec ekstraklasy (Gra komputerowa Football Manager 2005) (Kubek->Gutek)

Która z tych trzech nagrod wybierasz?
(czas odpowiedzi 48h po tym czasie gdy odpowiedzi nie bedzie za uczestnika zadecyduja organizatorzy)
Faktycznie, po 48h odpowiedzi brak. Organizatorzy zadecydowali ze Gutkowi zostanie przyznana nagroda za Drugiego strzelca ogolnej klasyfikacji tj. Plecak Reebok.

Trzecie miejsce w ogolnej klasyfikacji przypada dla uczestnika KOtzU!.
KOtzU! wygral ... 2klasyfikacje:
-> Trzeci strzelec (Gra komputerowa Counter-Strike 1 Anthology) (Gutek->KOtzU!)
> Najlepszy strzelec ekstraklasy (Gra komputerowa Football Manager 2005) (Kubek->Gutek->KOtzU!)
Wybieram Counter-Strike 1 Anthology za trzecie miejsce w ogolnej klasyfikacji strzelcow.

Czwarte miejsce w ogolnej klasyfikacji przypada dla uczestnika SIMON_OCB(Simon).
SIMON_OCB(Simon) wygral ... 3klasyfikacje:
-> Czwarty strzelec (Szal i smycz Zagłębia Lubin!) (KOtzU!->SIMON_OCB(Simon))
-> Zwycięzcy drugich lig (Adidas Piłka Polska Lus.mini + smycz Zagłębia Lubin lub Puma Rękawice Bramkarskie + smycz Zagłębia Lubin)
-> Najlepszy strzelec z 2lig (Szal i smycz Zagłębia Lubin!)

Która z tych trzech nagrod wybierasz?
(czas odpowiedzi 48h po tym czasie gdy odpowiedzi nie bedzie za uczestnika zadecyduja organizatorzy)

_________________
Milczenie jest złotem...
Obrazek
Zagłębie Lubin. To jest naprawdę ważne.
link ->zwrot kasy z giving assistant ->opis


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

W ramach naszej strony wykorzystujemy “ciasteczka” (cookies) w celu zbierania anonimowych statystyk odwiedzających (przy pomocy AdSense) oraz obsługi sesji dla zalogowanych użytkowników i świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies w swojej przeglądarce.