zaglebie-lubin.net

Internetowe Forum Kibiców Zagłębia Lubin - to już 10 lat z Wami!
Teraz jest 2018 lis Cz 15, 02:34

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mój 1 Samochód
PostNapisane: 2011 lut Wt 08, 21:08 

Witam kolegów :D
Pewnie jak pamiętacie (przynajmniej niektórzy) zakładałem kiedyś temat dotyczący egzaminu na prawo jazdy, nie powiedziałem zakończenia zdałem za 5 razem po ponad 1.5 godziny jazdy po Legnicy ale w końcu dokumencik jeszcze w Grudniu trafił w moje ręce i już mogłem się pochwalić moim prawem jazdy :D
Oczywiście jest prawo jazdy to też chciałbym mieć samochód którym dopiero teraz tak naprawdę będę się uczył jeździć bo nie wieże że w trakcie 35 h nauczyłem się jeździć jak zawodowy kierowca.
Odkładam powoli pieniążki i doczłapuje się do kwoty 1000 zł, chce kupić tani samochód aby móc tylko dojeżdżać do szkoły i na praktyki w kopalni gdyż jestem na 3 roku w technikum górniczym na wydziale Technik Mechanik Eksploatacja Maszyny Górnicze.
Oczywiście posiadanie samochodu wiąże za sobą dodatkowe opłaty takie jak przeglądy, ubezpieczenie OC, standardowo Paliwko bo przecież na powietrze to samochody nie jeżdżą i jak coś się skopie to na części wymienne, robociznę zrobię sobie sam w końcu niby mechanik :wink: .
A teraz moje pytania jaki samochód dla 18-19 letniego chłopaka którym mógłbym dojeżdżać do szkoły i na praktyki, pewnie nie jeden wyjazd na Zagłębie autko też zaliczy, jednym słowem samochód którym tak naprawdę dopiero nauczę się jeździć ( proszę nie dawać irytujących odp. Typu rower czy autobus, jak chcesz takie coś napisać to najlepiej nie pisz nic ), i kogo polecacie z ubezpieczycieli, rodzice nie chcą wejść w układ jakoby oni mieli by być współwłaścicielami samochodu bo są oczywiście zdania że jak młode to głupie a po co tracić zniżki, a ja im udowodnię że te stereotypy znajdują w mojej osobie 0 przekonanie.

Pozdrawiam